Wereldwijzer

Word wereldwijzer!

Ons onderwijs is voor leerlingen die nog niet alles weten en kunnen. Juist dan is het mogelijk om nieuwe dingen te ontdekken en te leren. Op onze school wordt iedereen op zijn of haar eigen manier wijs. Je leert jouw talenten kennen en ontwikkelen. Zo leer je de wereld én jezelf beter kennen. Op het Panora Lyceum zal een hele nieuwe wereld voor je opengaan!

Het is belangrijk dat je oog hebt voor de wereld om je heen. Samen kom je verder. Door met een open blik te kijken word je zelfbewust, sociaal bewust en wereldwijs. Zo leren we je over grenzen heen te kijken en je horizon te verbreden. Dit biedt je een sterke basis voor een succesvolle toekomst.

Unesco-school

Ons uitgangspunt als Unesco-school: 'iedereen is wereldburger'. We dagen je uit om de wereld om je heen beter te begrijpen en om je steentje bij te dragen aan een betere omgeving. Daarvoor heb je wel kennis nodig. Door met oprechte belangstelling naar de wereld om je heen te kijken, leer je van anderen en groeit je respect voor de mensheid en de aarde waarop wij leven.

Meer over UNESCO

Een vaste leercyclus

Op het Panora Lyceum werken we met onderwijs in thema's aan de hand van een heldere structuur: een vaste leercyclus van 8 weken. Met concrete leerdoelen, gericht op jouw leeftijdsfase en persoonlijke ontwikkeling. Hierbij kan je altijd rekenen op je mentor en uitstekende begeleiding van onze vakexperts.

Meer over onze leercyclus

"Samen maken we de wereld nog mooier"

Anke van den Sigtenhorst

Mentor