Panora Experience 2024

Hopelijk heb je met veel plezier onze experience beleefd! Wij vonden het fijn jullie te mogen ontmoeten.

Nog even nagenieten? Bekijk dan de aftermovie!

Keuze gemaakt? Aanmelden kan via onderstaande button

Aanmelden

Vragen?

Als je nog andere vragen hebt, neem dan contact op via info@panoralyceum.nl. We helpen je graag verder!

Ontdek het Panora Lyceum!

Binnenkort begint voor jou een nieuw avontuur: de middelbare school. Tijd om de wereld te verkennen, je grenzen te verleggen en nieuwe vrienden te maken!

Om de keuze voor een middelbare school zo goed mogelijk te kunnen maken, helpen we je graag op weg. We nemen je mee op ontdekkingstocht door het Panora!

Op onze website kun je al veel informatie vinden over bijvoorbeeld de manier waarop je bij ons leert en de wijze waarop je begeleid wordt. Ontdek meer over het Panora Lyceum via de animatie hiernaast en bekijk onze leerlingengids.

What's Next

Via What’s Next laten we je kennismaken met alle scholen voor voortgezet onderwijs uit de West-Achterhoek. What’s Next is de gezamenlijke presentatie van alle middelbare scholen in de West-Achterhoek voor leerlingen uit groep 8.

Bekijk hier onze What' Next film!

Aanmelden

Wil je je graag aanmelden voor het Panora Lyceum? Je kunt je digitaal aanmelden van 25 t/m 31 maart 2024. Dit kan via de site van What’s Next: whatsnextachterhoek.nl

Wil je je na 31 maart nog aanmelden, stuur dan een email naar: aanmelding@panoralyceum.nl​

In het schema hiernaast kun je zien voor welke afdelingen je je kunt aanmelden. Samen met de basisschool kijken we binnen welke afdeling jij het beste kunt starten. Er zal geen loting plaatsvinden.

Vragen?

Als je nog vragen hebt, neem dan contact op via info@panoralyceum.nl. We helpen je graag verder!

Maak ook kennis met de andere scholen van Achterhoek VO

Ga jij volgend schooljaar naar het voortgezet onderwijs? Dan heb je geluk! In de Achterhoek staan meerdere vo-scholen die jou goed voorbereiden op je toekomst. Of je nu van jouw juf of meester het advies hebt gekregen om naar het praktijkonderwijs, vmbo, mavo, havo, atheneum of gymnasium te gaan… Er is genoeg keuze! Via onderstaande link vind je alle informatie over welke leerrichtingen er zijn en maak je kennis met de scholen van Achterhoek VO. Achterin het boekje vind je een overzicht van de open dagen.

maak kennis!