05-03-2021

Stel je vragen aan een van onze leerlingen!

Ben je vergeten om die ene vraag te stellen op onze Open Dag of heb je er nog eens over nagedacht en wil je alsnog iets van ons weten? Geen probleem: wij organiseren op donderdag 25 februari van 15.00 - 16.00 uur een extra middag waarop je al je vragen kan stellen aan een van onze leerlingen.

Hoe gaat het in zijn werk? Als je het formulier invult en aangeeft waar je meer over wilt weten, dan zorgen wij ervoor dat je gekoppeld wordt aan leerlingen die jou veel over dat onderwerp kunnen vertellen. Bijvoorbeeld omdat ze op het gymnasium zitten, of omdat ze een tweetalige opleiding volgen. Als wij jouw aanmelding hebben ontvangen, sturen wij je na de vakantie een bevestigingsmail met daarin een linkje voor jouw afspraak op 25 februari.

Tot dan!

Ga terug