Werken bij Panora Lyceum

Wereldwijze baan

Spreekt onze school u aan en wilt u deel uitmaken van ons onderwijsteam? Achterhoek VO is regelmatig op zoek naar nieuwe collega’s. Voor vacatures kunt u terecht op Plana-vo, waar vacatures worden verzameld van een drietal schoolbesturen in de regio Arnhem-Nijmegen, de Achterhoek en de Liemers. Voor de verwerking van vacatures maken wij gebruik van Meesterbaan.

Vacatures bekijken

Het Panora Lyceum behoort tot de stichting Achterhoek VO. Achterhoek VO is een aantrekkelijke werkgever. De stichting beheert zeventien scholen voor voortgezet onderwijs in de regio Achterhoek: Almende College, Baudartius College, Eligant Lyceum, Gerrit Komrij College, Ludger College, Kompaan College, MaxX, Metzo College, Prakticon, Praktijkonderwijs Zutphen, Pronova, Rietveld Lyceum, Christelijk College Schaersvoorde, Het Stedelijk, Ulenhofcollege, Houtkamp College en Panora Lyceum.

Vacatures

Kijk voor onze openstaande vacatures op Meesterbaan.

Open sollicitatie

Staan er op dit moment geen passende vacature op de website? Stuur dan uw open sollicitatie via het sollicitatieformulier van Achterhoek VO. Uw sollicitatie wordt zes maanden in portefeuille bewaard binnen de stichting.

Open sollicitatie