05-03-2021

We gaan LOS!

De eerste periode is bijna voorbij! Enthousiast is er gewerkt aan het thema Aanpassen en de finaleweek is in volle gang. Onze leerlingen maken presentaties over wat ze geleerd hebben de afgelopen weken en reflecteren hierop. Verschillende leerlingen zullen hun presentatie ook op hun oude basisschool tonen.

Tijdens de finaleweek worden ook de zogenaamde LOS-gesprekken georganiseerd. Dit is een “live” gesprek tussen Leerling, Ouders en School (LOS). Leerlingen bereiden deze gesprekken samen met hun mentor voor. Op deze manier kunnen leerlingen verantwoordelijkheid leren nemen voor hun leerproces. De leerling, ouders/verzorgers en de mentor bespreken hoe het gaat, maken afspraken en samen zoeken ze naar (nieuwe) inzichten die het beste zijn voor de ontwikkeling van het kind.

Bekijk hier de nieuwsbrief
Nieuwsbrief ontvangen? Klik hier om je aan te melden voor de nieuwsbrief

Ga terug