Open dag 2024

Panora Experience (Open Dag 2024)

Panora Experience
Spring de wereld in!

Kom naar de Panora Experience en maak kennis met onze school! We laten jou graag ontdekken wat het Panora jou allemaal te bieden heeft. Kom kennismaken met onze vakexperts en laat je rondleiden door onze leerlingen. Ga je liever zelf op onderzoek  uit in ons schoolgebouw? Ga je gang! Je kunt verschillende opdrachten en proefjes doen en wij staan klaar om jouw vragen te beantwoorden. Ontdek wat je allemaal kan doen in Panora-uren en ervaar ons onderwijs in thema’s. Er valt nog veel meer te ontdekken, zoals;

• Op het Panora kun je tweetalig onderwijs volgen op alle niveaus. Do you want to know more? Come and join us!
  • Spring de wereld in van sport! Op het Panora bieden we sport als examenvak. Onze leerlingen laten je graag onze gymzalen zien en kunnen je alles vertellen over de lessen. Doe je graag mee met een potje voetbal? Trek je sneakers aan en doe met ons mee!
  • Persoonlijke begeleiding vinden we erg belangrijk op het Panora. Tijdens de Experience leggen we je uit wat deze begeleiding inhoudt.
  • We zijn een Unesco school, weet jij al wat dat betekent?
  • Op het Panora kun je gymnasium volgen. We laten je graag zien hoe jouw week eruit ziet als je hier voor kiest.

Wij kijken er naar uit om jou het Panora te laten beleven!

De Panora Experience vindt plaats op

• Vrijdag 26 januari 16:00 - 20:00
  • Zaterdag 27 januari 10:00 - 16:00

Locatie:

• Holterweg 121 te Doetinchem

Meld je aan!

De Panora Experiences vinden plaats op vrijdag 26 en zaterdag 27 januari op de Holterweg 121. In de afsprakenplanner op deze pagina kun je jouw plek voor één van deze dagen reserveren. Je kan op elk moment in het aangeven tijdsblok langskomen. Je ziet hierin alleen nog de dagen die op dit moment beschikbaar zijn. Je bent van harte welkom met jouw ouders/verzorgers, die hoef je niet apart aan te melden. Eén aanmelding is voldoende.

Parkeren
Kom zoveel mogelijk op de fiets, er is plaats genoeg!
Tijdens onze experiences zijn de parkeerplaatsen op ons terrein beperkt. Er geldt een parkeerverbod in de wijk de Pas op de volgende momenten: ma t/m do 09.00-18.00 uur, vr 09.00-21.00 uur en za 09.00-17.00 uur.
Parkeren kan wel op het grote parkeerterrein bij het station/papierfabriek. Ook kan geparkeerd worden op het terrein van Tuincentrum Vriezen.