Wandeling door onze school

Tijd om zelf op ontdekking te gaan door onze school! Tijdens onze open dag kon je een wandeling maken door onze school. Helaas kon niet iedereen die dag komen. Daarom organiseren we nu een extra moment om een kijkje te nemen binnen onze school op dinsdag 22 februari. Ben je dus nog niet langs geweest, boek dan snel hieronder een tijdblok!

We zullen rekening moeten houden met de geldende corona maatregelen. Het liefst zouden we iedereen die interesse heeft in het Panora Lyceum willen verwelkomen, maar dat is helaas niet mogelijk. Zit je in groep 8? Dan zien we je graag met één ouder of begeleider. Voor de leerlingen uit groep 7 kijken wij er naar uit volgend jaar weer een spetterende fysieke open dag te organiseren!

Vanwege de maatregelen is het nodig om een reservering te maken voor de wandeling. Dat kan via de afsprakenplanner op deze pagina. Jij hoeft je alleen als leerling van groep 8 aan te melden. Wij gaan er al vanuit dat je één iemand meebrengt. Verder vragen we je rekening te houden met de volgende maatregelen:

• Kom maximaal 5 minuten voor de start van jouw tijdblok naar onze school.
  • Via de leerlingingang aan de achterkant van de school kun je naar binnen. Onze leerlingen en medewerkers staan hier om je naar de juiste deur en groep te begeleiden. Volg alsjeblieft hun instructies op.
  • Zodra je de school betreedt is een mondkapje verplicht. Ook houden we 1,5 meter afstand.

Natuurlijk doen wij er ook alles aan om de wandeling verantwoord te laten plaatsvinden. Maatregelen die wij nemen:

• Je gaat in kleine groepjes het gebouw in. Zie je een bepaalde tijd niet meer staan in de afsprakenplanner? Dan is deze groep al vol. Wacht dus niet te lang met reserveren!
  • Je krijgt een goodiebag mee, waarin je een plattegrond vindt.
  • In de school hebben we een mooie route uitgestippeld, zodat je niets mist!

Data en tijden

Je kunt je nog aanmelden voor de wandeling op 22 februari. De beschikbare tijden zie je in de afsprakenplanner op deze pagina. Een tijdblok reserveren in deze afsprakenplanner is noodzakelijk wanneer je langs wilt komen.

Parkeren

Kom zoveel mogelijk op de fiets, er is plek genoeg!

Tijdens onze open dag zijn de parkeerplaatsen beperkt. Er geldt een parkeerverbod in de wijk de Pas. Parkeren kan wel op het grote parkeerterrein bij het station/papierfabriek.

Opmerkingen

Is er iets waar we voor jou rekening mee moeten houden tijdens de wandeling? Bijvoorbeeld toegang tot de lift wanneer je slecht ter been bent. Meld dit dan via mail bij Carla van Eldik, via Carla.vanEldik@achterhoekvo.nl. Geef ook even aan op welke naam je de wandeling hebt geboekt en op welke tijd.